Vše o nákupu
1. Jakou lze zvolit formu dopravy a kolik stojí?
Pro zasílání fyzických produktů je využívána Zásilkovna, která umožňuje doručení na tvoji adresu anebo na výdejní místo v tvém okolí, které je levnější. Cena dopravy začíná na částce 89 Kč a závisí také na celkové hmotnosti zásilky. Doručení elektronických produktů je samozřejmě zdarma.
Základní cena dopravy
Země | Způsob doručení | Cena |
---|---|---|
Česká republika | Výdejní místo Zásilkovny | 89 Kč |
doručení domů | 115 Kč | |
Slovensko | Výdejní místo Zásilkovny | 115 Kč |
doručení domů | 131 Kč | |
Německo | doručení domů | 219 Kč |
2. Je možné objednávat do zahraničí?
Přes toto webové rozhraní lze provádět objednávky pouze, pokud máš bankovní účet v České republice nebo na Slovensku, přičemž v případě Slovenska lze hradit pouze platební kartou. Pokud máš bankovní účet a dodací adresu v jiné zemi nebo pokud ho máš na Slovensku a chceš zaplatit bankovním převodem, proveď prosím objednávku prostřednictvím e-mailu olga@bajolafit.cz. Uveď, do jaké země chceš zboží zaslat a v jaké měně máš bankovní účet. Zašlu ti cenu dopravy a platební údaje pro platbu ze zahraničí.
3. Jakým způsobem je možné zaplatit?
Po odeslání objednávky budeš přesměrován/a do platební brány, kde si zvolíš způsob platby a platbu provedeš. Pro přijímání plateb je využívána platební brána, která ti umožní zaplatit:
- platební kartou (CZ, SK)
- bankovním převodem (CZ)
- Apple Pay (CZ, SK)
- Google Pay (CZ, SK)
Pokud nemáš bankovní účet v České republice nebo na Slovensku, kontaktujte mě na e-mail olga@bajolafit.cz a pošlu ti speciální instrukce pro platbu.
4. Nepodařilo se mi zaplatit kartou, co mám dělat?
Pozor, pokud nemáš bankovní účet v České republice nebo na Slovensku, zaplatit kartou nepůjde vůbec. V tomto případě mě kontaktuj na e-mailu olga@bajolafit.cz a vyřešíme jiný způsob platby. Pokud se ti pouze nezdařila platba, budeš automaticky e-mailem vyzvaná zhruba za hodinu k provedení platby znovu. V e-mailu budou instrukce i pro platbu převodem (pouze v rámci ČR), takže pokud se ti nepodaří zaplatit kartou ani podruhé, proveď platbu převodem.
5. Kdy zboží obdržím?
Nejrychlejší doručení fyzických produktů je při zaslání na výdejní místa Zásilkovny. Často to bývá druhý pracovní den, pokud stihneš udělat objednávku do 6.30 ráno. V ostatních případech počítej cca 2 pracovní dny, pokud zrovna není před Vánoci.
6. Jak a kdy dorazí elektronická kuchařka?
E-kuchařka ti dorazí na e-mail do 24 hodin po úhradě kartou, a to jako odkaz ke stažení. Pokud zaplatíš převodem, tak ti e-mail s odkazem ke stažení a doklad dorazí až po připsání částky na můj účet. V případě problémů s doručením e-kuchařky, zkontroluj spam složku nebo složku s reklamou. Pokud ani tam e-kuchařku nenajdeš, kontaktuj mě na e-mailu olga@bajolafit.cz. Pokud neodpovím do 24 hodin, kontaktuj mě přes zprávu na Instagramu nebo Facebooku.
7. Nepřišel mi potvrzovací e-mail nebo se mi neozval kurýr, co dělat?
Pokud ti nepřišel ihned po odeslání objednávky potvrzovací e-mail, dost pravděpodobně jsi svoji e-mailovou adresu nezadala správně. Stává se to bohužel často. V takovém případě doporučuju mě kontaktovat na e-mailu olga@bajolafit.cz a já e-mailovou adresu ručně opravím. To samé s telefonním číslem. Často se stává, že dojde ke špatnému zadání čísla a dopravce tak nemá šanci ti dát vědět, že zásilka dorazila nebo je připravená k vyzvednutí.
8. Co dělat, když mi přijde ZBOŽÍ poškozené?
Bohužel ve skladu není možné vše řádně zkontrolovat anebo se zboží může poškodit při přepravě. Vadu prosím vyfoť a pošli mi fotku e-mailem na olga@bajolafit.cz a vyřešíme výměnu nebo kompenzaci. Pro vrácení pak použij adresu a formulář pro reklamaci, který najdeš na konci obchodních podmínek zde.
9. Obdržím doklad a jakým způsobem?
Ano, samozřejmě. Po zaplacení objednávky ti dorazí faktura na e-mail, kterou si případně můžeš vytisknout. Fakturu z ekonomických důvodů neposílám v tištěné podobě, takže v balíku ji nenajdeš.
10. Je možné zboží vrátit?
Tištěné ani elektronické knihy standardně vracet dle zákona nelze, ale já jsem udělala výjimku, takže pro veškeré produkty zakoupené přes tento e-shop máš na odstoupení od smlouvy 14 dní od obdržení. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být v originálním obalu. Před vrácením mi prosím nejdříve napiš na e-mail olga@bajolafit.cz s uvedením důvodu. Formulář pro odstoupení od smlouvy vč. instrukcí najdeš na konci obchodních podmínek zde.
11. Je možnost koupit tištěnou kuchařku někde v kamenné prodejně nebo v knihkupectví?
Bohužel ne, momentálně je možné zakoupit knihu pouze přes tento e-shop.
12. Je možné do tištěné kuchařky napsat věnování nebo podpis?
Na skladě je několik podepsaných knih, takže pokud máš zájem o knihu s podpisem a textem, napiš to do poznámky. Text je univerzální a nejde tam doplnil jméno. Podepisovala jsem pouze první várku tištěných kuchařek v předprodeji. Další podpisy nejsou možné, protože žiji v zahraničí a knížky se odesílají ze skladu v České republice.